T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI
WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI
Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.
Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.
Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.
Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.
Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;
İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.
Oturum Çerezleri (Session Cookies) |
Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır. |
Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:
Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.
Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.
KİRAZ SOSYAL YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA VAKFI
PERSONEL ALIM İLANI
Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışmayı Teşvik Fon Kurulunca 16.02.2012 tarih ve 2012/1 sayılı kararı ile yürürlüğe konulan Vakıflarda çalışacak personelin niteliklerini belirleyen “Norm Kadro Standartları, Nitelikleri, Özlük Hakları ve Çalışma Şartlarına İlişkin Esaslar” çerçevesinde ve 4857 sayılı İş Kanunu hükümlerince 1 (bir) Adet Belirsiz Süreli Sözleşmeli Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisi alımı.
1-GENEL ŞARTLAR
1.1. Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak,
1.2. Medeni haklarını kullanma ehliyetine sahip olmak,
1.3. 18 yaşını bitirmiş olmak ve 35 yaşını doldurmamış olmak,
1.4. Askerlik görevini yapmış veya muaf olmak ya da askerlikle ilişkisi bulunmamak,
1.5. Kamu haklarından mahrum bulunmamak,
1.6. Türk Ceza Kanununun 53 üncü maddesinde belirtilen süreler geçmiş olsa bile; kasten işlenen bir suçtan dolayı bir yıl veya daha fazla süreyle hapis cezasına ya da affa uğramış olsa bile devletin güvenliğine karşı suçlar, Anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine karşı suçlar, zimmet, irtikâp, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, güveni kötüye kullanma, hileli iflas, ihaleye fesat karıştırma, edimin ifasına fesat karıştırma, suçtan kaynaklanan malvarlığı değerlerini aklama veya kaçakçılık suçlarından mahkûm olmamak.
1.7. Görevin özelliğine göre eğitim, yaş, tecrübe gibi özel şartları taşımak.
1.8. Görevini devamlı yapmasına engel olabilecek, akıl hastalığı, vücut sakatlığı ve özrü bulunmamak,
2-ÖZEL ŞARTLAR
2.1. Vakıfta istihdam edilecek Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisinde, 4 Yıllık Yükseköğretim Kurumlarının herhangi birinden mezun olmak.
2.2. ÖSYM tarafından yapılan geçerli 2014 veya 2015 Kamu Personeli Seçme Sınavında KPSSP3 puan türünde en az 60 puan almış olmak.
2.3. Sosyal iletişim becerisine sahip olmak.
2.4. Bilgisayar programları kullanabilmek. (Word, Excel vb. ofis programları)(Tercih sebebidir)
2.5. İşin süresi: Daimi(2 ay deneme süreli)
2.6. Son 2 aydır (ilan tarihi itibari ile) İzmir ili Kiraz ilçesi sınır içinde ikamet ediyor olmak. Sonraki tarihlerde yapılan yerleşim yeri değişiklikleri kabul edilmeyecektir.
3-BAŞVURU VE MÜLAKATA İLİŞKİN BİLGİLER
3.1. Başvurular 28.12.2015 tarihinde başlayıp 08.01.2016 Cuma günü saat 17:00’a kadar http://sosyalyardimlar.aile.gov.tr adresinden SYDV Personel Alım İlanları bölümünden internet üzerinden yapılacaktır.
3.2. İnternet üzerinden başvuru yapan tüm adaylar aşağıda belirtilen belgeleri ilan süresinin bitimine kadar Vakfımıza elden teslim etmek zorundadır. Teslim etmeyenlerin başvuru işlemi sonuçlanmış sayılmayacağından dolayı mülakat listesine giremeyeceklerdir.
a) KPSSP 3 Sonuç Belgesinin aslını veya onaylı suretini,
b) Bitirdiği okula ait diploma veya çıkış belgesinin aslı veya onaylı suretini,
c) (T.C.Kimlik numaralı) Nüfus cüzdanı tasdikli bir fotokopisini,
d) Adli Sicil belgesi(son 1 ay içerisinde alınmış)
e) Nüfus Müdürlüklerinden alınmış son 2 (iki) aydır (ilan tarihi itibari ile) ilçemiz sınırlarında ikamet ettiğini gösterir onaylı yerleşim yeri belgesi.
f) Çalışmasına engel olmayacağını gösteren sağlık raporu (Sınavı kazanandan sınav sonrası istenecektir)
g) Özgeçmiş. (Özgeçmiş mektubunda doğum yeri, doğum tarihi, eğitim durumu, iş deneyimleri, özel meziyet ve nitelikleri, bilgisayar bilgisi, bu işe neden başvurduğu, geleceğe dönük hedef ve amaçları, aile bilgileri, hobileri gibi konulardan bahsedilecektir)
h) Askerlik ile ilişkisi olmadığına dair belge.
NOT: Başvuru şartlarını taşımadığı, sahte veya yanlış beyan veya belge ile müracaat ettikleri sonradan tespit edilenlerin mülakata çağrılsalar bile başvuruları geçersiz kabul edilecektir.
3.3. Mülakata her unvan için KPSSP 3 puanına göre sıralanmasından sonra, puanı en yüksek olan adaydan başlanarak alım yapılacak personel sayısın 5 (beş) katı kadarı çağrılacaktır.
3.4. Mülakata katılmaya hak kazanan adaylara online başvuru yaparken vermiş oldukları e-posta adreslerine sonuç, e-posta ile bildirilecek olup; ayrıca bir tebligat yapılmayacaktır.
3.5. Mülakat tarihi ve yeri başvurular tamamlandıktan sonra mülakata katılmaya hak kazananlara e-posta yolu ile bildirilecektir.
3.6. Mülakat komisyonunca 1 asil 1 yedek aday belirlenecektir.
3.7. Mülakat sonucunda uygun görülen aday Vakıf Mütevelli Heyeti tarafından onaylandıktan sonra en geç 10 (on) gün içinde sözleşme imzalanarak göreve başlar.
3.8.Sözleşme imzalanma sürecine kadar herhangi bir sebepten dolayı asil aday ile sözleşme imzalanmaması/imzalamaması durumunda yedek aday ile Vakıf Mütevelli onayından sonra en geç 10 (on) gün içinde sözleşme imzalanarak göreve başlar.
4-DİĞER HUSUSLAR
4.1. Sözleşmeli personel, ihtiyaç duyulan hizmet birimleri ve pozisyonlarda istihdam edildiğinden, Devlet memurlarında olduğu gibi kurumlar içinde veya kurumlar arasında naklen atamalarına dair mevzuat bulunmamaktadır. Bu nedenle bu pozisyonlara yerleştirilen personel herhangi bir nedenle (eş durumu, sağlık vb.) nakil talebinde bulunamazlar.
4.2. İŞİN ÖZETİ: Vakfa yapılan tüm başvuru sahiplerinin muhtaçlığına ilişkin araştırmalarını mahallinde yürütmek, Mütevelli Heyetine sunulmak üzere "Sosyal İnceleme Raporunu" hazırlamak ve diğer kamu hizmetleri ile ilgili olarak hedef kitleye yönelik danışmanlık ve yönlendirme faaliyetlerini yürütmek v.b. görevler.
4.3. ÜCRETİ: Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğü tarafından 16.04.2012 tarihinde yayınlanan genelgeye göre (Ek-1’e) belirlenen azami ücretleri aşmayacak şekilde Vakıf Mütevelli Heyetince belirlenecek ücret ödenir. (Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakıfları Personelinin Unvan, Nitelik, Kıdem ve Ücret Skalası Cetveli)
4.4. ÇALIŞMA ŞARTLARI: Çalışma zamanı yoğunlukla Vakıf dışında geçer. Çalışma esasen saha çalışması şeklindedir.
5-Vakfımız mülakat sonucunda personel alıp almamakta serbesttir.
6-MÜRACAT İÇİN İLETİŞİM BİLGİLERİ
Müracaat Yeri: Kiraz Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Başkanlığı
Cumhuriyet Mah. Kurtuluş Cad.No:24/1 Kiraz/İZMİR
Telefon : 0(232) 572 30 03
Fax: 0(232) 572 55 17
e-posta: izmir.kiraz@sydv.org.tr
Tamer EKİCİ Mustafa AKGÜL
Vakıf Müdürü Kiraz Kaymakamı
Vakıf Başkanı